W związku z rosnącą popularnością artykułów sojowych marka ORICO postanowiła odświeżyć swój wizerunek wprowadzając na rynek odnowione opakowania produktów z całego asortymentu.
Nowe opakowania z większym logo ORICO przyciągają wzrok żywymi kolorami. Zawierają też wiele przydatnych informacji o soi, jej produktach i sposobach wykorzystania. Dodatkową zaletą wszystkich produktów Orico jest brak glutaminianu sodu. Wysoka jakość oferowanych produktów stanowi odzwierciedlenie hasła przewodniego kampanii Zdrowie jest smaczne .
Linia produktów sojowych ORICO to zestaw zdrowych i smacznych dań, które można przygotować bez trudu, zyskując pełnowartościowy posiłek o smaku domowego obiadu. Nowa szata graficzna ORICO jest spójna i ułatwia identyfikację wszystkich produktów za pomocą wspólnych barw i grafiki. Dynamiczne, barwne zdjęcie zachęca do jedzenia, nasuwając skojarzenia z domowym, smacznym obiadem.
Dokładne informacje o produkcie i całym asortymencie ORICO, a także najważniejsze fakty dotyczące soi zamieszczone na opakowaniach świadczą o trosce producenta o świadomość konsumentów w zakresie spożywanych produktów. Dodatkowo potwierdzają to podane na wszystkich opakowaniach wartości kaloryczne poszczególnych produktów.