103 cale możliwości od Panasonic w Polsce

nowetrendy.pl | 17/02/2010 09:02

Panasonic wzbogacił ofertę wielkoformatowych wyświetlaczy plazmowych NeoPDP serii 12 o model z przekątną ekranu 103 cale.

Po wprowadzeniu w czwartym kwartale 2009 roku modeli o przekątnych 65 i 85 cali, Panasonic uzupełnia gamę profesjonalnych ekranów plazmowych NeoPDP o model w rozmiarze 103 cale. Według danych serwisu Futuresource, w 2009 roku produkty firmy Panasonic zdobyły 40-procentowy udział w rynku wielkoformatowych wyświetlaczy profesjonalnych (powyżej 55 cali).


103-calowa plazma została zaprojektowana specjalnie z myślą o rynku najmu profesjonalnego sprzętu audio-video. Firmy rentalowe wyraziły duże zainteresowanie produktem i złożyły już pierwsze zamówienia. Zaprojektowane specjalnie z myślą o użytku zewnętrznym ekrany serii 12 oferują szeroką funkcjonalność. Nowe, niezwykle smukłe wyświetlacze charakteryzują się grubością zaledwie 99 mm oraz niewielką wagą, ułatwiając transport oraz instalację. Panele plazmowe wyposażono również w filtr przeciwodblaskowy, który sprawia, że są idealne do każdego zastosowania profesjonalnego, włączając w to studia nadawcze.


Robert Więckowski, Sales & Marketing Manager Professional Plasma Displays w Panasonic Polska powiedział: W oparciu o nasze doświadczenie na rynku wielkoformatowych wyświetlaczy, zaprojektowaliśmy nowy, smukły panel plazmowy o przekątnej 103 cali. Z uwagą wysłuchaliśmy potrzeb naszych klientów, aby produkty z serii 12 sprostały ich potrzebom i oczekiwaniom w zakresie trwałości, niezawodności oraz efektywności w całej rozciągłości życia produktu. Dostarczanie produktów, które sprostają wymogom użytkowników pozwoli nam również na utrzymanie pozycji lidera rynku technologii komercyjnego wyświetlania obrazu.


103-calowa plazma NeoPDP Panasonic została zaprojektowana tak, aby oferować wysoki stopień możliwości rozbudowy. Z tego powodu zastosowano w niej wymienne moduły wejściowych oraz terminale LAN wspierające kontrolę sieci bezprzewodowej, która pozwala na zdalną obsługę, aby zapewnić szerokie możliwości komercyjnego wyświetlania obrazu.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.