NTT Power – nowa marka NTT

informacja prasowa | 18/11/2014 19:11

NTT System, producent i dystrybutor sprzętu komputerowego, wprowadził na rynek nową markę NTT Power, którą oznaczone będą urządzenia NTT System przeznaczone do zasilania. W październiku do sprzedaży trafiły zasilacze do smartfonów, tabletów i notebooków marki NTT Power, zaś w listopadzie na rynku pojawią się cztery produkty typu PowerBank – zewnętrzne akumulatory dla urządzeń przenośnych zasilane przez port USB. Wszystkie modele PowerBank marki NTT Power zostały wyposażone w najwyższej klasy litowo-jonowe ogniwa Samsunga oraz elementy sterujące zasilaniem, zapewniające nie tylko wysoką jakość dostarczanej energii elektrycznej, ale przede wszystkim najwyższe bezpieczeństwo pracy urządzenia.

- Niewłaściwa jakość energii elektrycznej dostarczanej do urządzeń elektronicznych powoduje zakłócenia w ich pracy a nawet może doprowadzić do ich uszkodzenia – podkreśla Norbert Paradowski, Menadżer Produktu w NTT System. – Dodatkowo urządzenia PowerBank nieznanego pochodzenia często zaniedbują podstawowe zasady bezpieczeństwa, co może mieć opłakane skutki. Dlatego w  NTT Power wykorzystywane są najwyższej klasy akumulatory Samsunga, które są droższe w porównaniu do komponentów najtańszych, jednak gwarantują trwałość i pełne bezpieczeństwo użytkowania.

Zewnętrzne akumulatory NTT Power z serii X mają pojemności: 2600 mAh (ważący zaledwie 80g model X2 ) oraz 5200 mAh (model X5). Urządzenia są wyposażone w wejścia MicroUSB oraz wyjścia USB o natężeniach – zależnie od modelu – od 0,8 do 2,1 A. Dodatkowo  NTT Power X5 posiada wbudowaną latarkę LED.

Konstrukcja NTT Power S5 o pojemności 5200 mAh waży tylko 120 g, wyróżnia się eleganckim wzornictwem i jest dostępna w dwóch kolorach: białym, i czarnym. Posiada również port wejściowy MicroUSB,  wyjściowy USB 5 V/1 A oraz latarkę LED.

 Zewnętrzne akumulatory NTT Power będą dostępne od drugiej połowy listopada w cenach dla końcowego klienta: 34 zł – X2, 65 zł – X5 oraz 67 zł – S5. Gwarancja wynosi 2 lata.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.