Nowa jakość BoboVita bez dodatku cukru

BoboVita | 13/12/2012 11:12

Najnowsze badania przeprowadzone na reprezentatywnej grupie dzieci przez Instytut Matki i Dziecka pokazują, że aż 80% małych dzieci w Polsce spożywa zbyt dużo cukru.

Kaszki bez dodatku cukru to odpowiedź na potrzeby mam, które chcą świadomie kontrolować ilość i rodzaj cukru w diecie swoich dzieci. Stanowią doskonałe rozwiązanie dla maluchów, które dopiero zaczynają przygodę z pierwszymi posiłkami. Nowe kaszki są mniej słodkie, a to wpływa na prawidłowy rozwój preferencji smakowych i pozwala uniknąć przyzwyczajenia dziecka do zbyt słodkich posiłków. Ponadto kaszki dostarczają węglowodanów złożonych, które stanowią cenne źródło energii dla małego organizmu.
Nowe kompozycje BoboVita to zarówno odpowiedniki kaszek już istniejących na rynku, jak i zupełnie nowe propozycje smakowe. Od listopada 2012 r. najmłodsi i ich mamy mają
do wyboru sześć nowych kaszek:

Kaszka mleczno-ryżowa o smaku bananowym bez dodatku cukru po 4. miesiącu;

Kaszka mleczno-ryżowa kukurydziana o smaku bananowym smaczna kolacja bez dodatku cukru po 4. miesiącu;

Kaszka mleczna wielozbożowa o smaku gruszkowo sucharkowym bez dodatku cukru po 6. miesiącu;

Kaszka mleczna wielozbożowa o smaku owocowym smaczna kolacja bez dodatku cukru po 6. miesiącu;

Mleczna kaszka manna bez dodatku cukru po 6. miesiącu;

Kaszka mleczna wielozbożowa pełnoziarnista bez dodatku cukru po 6. miesiącu.

Nową linią kaszek chcemy wspierać rodziców, którzy chcą bardziej kontrolować ilość i jakość cukrów konsumowanych przez dzieci pomagamy rozwiązać problem spożywania zbyt dużych ilości cukru. Zależy nam na tym, by oferować najlepsze smaki produktów, ale najważniejsza jest dla nas dbałość o zdrowie maluchów. Dlatego nieustannie pracujemy nad nowymi recepturami, które będą odpowiadały na potrzeby żywieniowe niemowląt i małych dzieci powiedziała Ewa Kubat, Młodszy Kierownik Marki, NUTRICIA Polska.

Nowa linia kaszek to element zmiany, której poddane zostały produkty BoboVita. Pod hasłem Odkryj jakość BoboVita marka prezentuje tej jesieni nową odsłonę pysznych kaszek i posiłków, których wysoką jakość podkreślają nowe opakowania. Ich grafika eksponuje najważniejsze cechy produktów - naturalność, wysoką jakość i domowość. Wszystkie zmiany mają pomóc mamom odnaleźć ulubione warianty smakowe kaszek i innych produktów BoboVita na sklepowej półce.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.