Madar 7 INTERNETOWY SYSTEM ERP już na rynku

MADAR | 07/02/2011 08:02

Firma MADAR wprowadziła na rynek najbardziej zaawansowane w Polsce oprogramowanie klasy ERP zbudowane w podwójnej technologii Madar 7 INTERNETOWY SYSTEM ERP. Użytkownicy otrzymują jednocześnie standardowy produkt okienkowy, który może być instalowany na ich osobistych komputerach, a także możliwość pracy przez internet, za pomocą przeglądarki. Oba rozwiązania są w pełni kompatybilne i korzystają z tych samych baz danych. Program przeznaczony jest dla firm, które poszukują rozwiązania pozwalającego na ścisłą współpracę na poziomie systemu informatycznego, niezależnie od miejsca pracy. Madar 7 jest bezpośrednim następcą programu Madar ERP 6.0 - produktu rozwijanego od 1991 roku.

Praca przez internet za pomocą interfejsu przeglądarkowego oznacza nieograniczony dostęp do programu z każdego komputera, niezależnie od zainstalowanego na nim systemu operacyjnego. Dotyczy to także notebooków, smartfonów i tabletów, bez instalacji i dodatkowych konfiguracji. Dzięki temu, że cała baza znajduje się na serwerze nie ma ryzyka utraty czy kradzieży danych z osobistego komputera użytkownika.

Co system oferuje poszczególnym grupom użytkowników?
Odbiorcy mogą składać zamówienia w sklepie internetowym i kontrolować online stan ich realizacji. Ponadto otrzymują możliwość sprawdzenia zadłużenia czy wysłanej korespondencji.
Pracownicy firmy używającej systemu Madar 7 mogą sprawdzić poprzez internet liczbę dni niewykorzystanego urlopu, wynagrodzenie lub umowę.
Handlowcy mają pełny dostęp online do aktualnej bazy klientów, złożonych zamówień, przeprowadzonych transakcji i ich realizacji.
Administratorzy nie muszą instalować żadnego dodatkowego programu w oddziałach firmy, dzięki temu bez problemu można też dodać nowy komputer lub wymienić stary bez konieczności żmudnej instalacji.

Madar 7 INTERNETOWY SYSTEM ERP obejmuje:
MRP - rozliczenie produkcji, zlecenia produkcyjne, receptury, plan produkcji
Magazyn - magazyn, zaopatrzenie, zbyt
Handel - fakturowanie, warunki współpracy, cenniki, zamówienia
F-K - finanse, księgowość, rachunkowość zarządcza, środki trwałe
CRM - zarządzanie kontaktami z klientami, praca grupowa
Kadry-Płace - kadry, płace, rozliczanie czasu pracy
Kancelaria - dziennik korespondencji, obieg dokumentów, szablony pism

Aplikacja internetowa została przygotowana zgodnie ze standardem HTML 4.01, CSS 2.0, W3C Konsorcjum. Bezpieczeństwo danych zapewniono poprzez zastosowanie szyfrowanej transmisji danych przy pomocy HTTPS oraz kluczy chronionych szyfrem DES.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.