W wyposażeniu seryjnym bazowej odmiany Expression będą m.in. czołowe, boczne i podwójne kurtynowe poduszki powietrzne, układ kontroli toru jazdy ESP, dwustrefową automatyczną klimatyzację, czujniki zmierzchu i deszczu, lampy przeciwmgłowe, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, radioodtwarzacz CD MP3 Classic, centralny zamek z kartą Renault, przednie fotele z regulacją wysokości oraz podparcia lędźwiowego, 16-calowe felgi z lekkich stopów Interlude oraz tylne czujniki parkowania. To bogaty standard, zwłaszcza że podstawowa wersja 2.0 16v 140 KM kosztuje 79 900 złotych.
Odmiana Privilege ma do zaoferowania ponadto m.in. automatyczny hamulec postojowy, kartę Hands Free, skórzano-materiałową tapicerkę (skóra ekologiczna), obszytą skórą kierownicę, elektrycznie składane lusterka boczne, biksenonowe reflektory, 17-calowe alufelgi Libretto, system audio CD MP3 3d Sound by Arkamys z Bluetooth i złączami Jack i USB oraz nawigację Carminat TomTom Live. Przypomnijmy, że ceny odmiany Privilege wahają się od 98 400 złotych (2.0 16v 140 KM) do 126 900 zł (2.0 dCi 175 KM autom.).
W topowej wersji Initiale znajdziemy m.in. elektrochromatyczne lusterko wsteczne, elektrycznie składane lusterka boczne z pamięcią ustawień, skórzaną tapicerkę wraz z przednimi fotelami z funkcją elektrycznej regulacji, podgrzewania oraz masażu (fotel kierowcy), automatyczną, trójstrefową klimatyzację z jonizatorem powietrza Samsung Super Plasma (system wytwarzający atomy aktywnego wodoru i ujemne jony tlenu - kierowca ma do dyspozycji dwa tryby pracy: Clean i Relax - oraz do sześciu różnych zapachów rozpylanych we wnętrzu auta), 18-calowe felgi aluminiowe Symphonie, czujniki parkowania z przodu i z tyłu wraz z kamerą cofania, zaawansowany system audio Bose Sound System z 10 głośnikami oraz cyfrowym wzmacniaczem oraz nawigację ITD2 z 7-calowym ekranem.
Tu do wyboru będą dwa silniki (2.0 dCi 175 KM autom. - 145 900 zł; 3.0 dCi 240 KM autom. - 168 900 zł) i trzeba przyznać, że Renault z modelem Latitude dość mocno wkracza na tereny zarezerwowane dla aut klasy premium. Za atrakcyjną cenę odnajdziemy w Renault wyposażenie, którego nie ma nawet w dużo droższych modelach konkurencyjnych marek.