PILGRIM - nowa marka biżuteryjna już w Polsce

PILGRIM | 01/03/2010 14:03

Duńskie wzornictwo od kilku lat zyskuje sobie w Polsce coraz większe grono zwolenników. Nie tylko sztuka i szeroko rozumiany skandynawski design przypadł w gusta Polaków. Postępująca od kilku lat ekspansja duńskich marek na polski rynek dotyczy wystroju wnętrz, branży odzieżowej, a także najbliższej kobiecemu sercu biżuterii.

Od lutego 2010 na polskim rynku pojawia się nowa duńska marka biżuteryjna PILGRIM - to idealny wybór dla poszukujących oryginalnego stylu kobiet.

Korzenie marki sięgają lat 80, kiedy to dwaj Duńczycy Thomas Adamsem i Annemette Markvad, podróżując po świecie rozpoczęli sprzedaż własnoręcznie produkowanej biżuterii. Siedziba ich firmy mieściła się początkowo w Skanderborg, a wraz z jej rozwojem i powstaniem w 1983 r. marki PILGRIM, zmieniała kilkukrotnie miejsce, by w 2003 powrócić do rodzimego miasta. Obecnie firma liczy już ponad 300 pracowników, a biżuteria marki PILGRIM dostępna jest w ponad 4000 punktów sprzedaży oraz 50 sklepach firmowych na całym świecie. Projektanci PILGRIM co sezon tworzą nowe zachwycające kolekcje, zaskakując oryginalnością i różnorodnością form. Biżuteria jest bardzo ładna mówi Grażyna Wolszczak porównując kolekcje PILGRIM na przestrzeni ostatnich sezonów widać jak fantastycznie reaguje na nowe trendy .

Od lutego biżuteria PILGRIM dostępna jest także w Polsce: w Fashion House w Piasecznie, a od połowy miesiąca także w sklepie internetowym stylea.pl. Twarzami marki PILGRIM na sezon wiosna lato 2010 są Grażyna Wolszczak oraz Joanna Krochmalska, które zgodziły się wziąć udział w specjalnej sesji zdjęciowej dla marki.

Podczas pierwszej sesji dla PILGRIM pracowało mi się wyjątkowo przyjemnie wspomina Joanna Krochmalska. Wspaniała ekipa stworzyła niesamowity klimat. Kiedy tylko weszłam fotograf zapytała mnie o moja ulubiona muzykę i już po chwili z głośników płynęły moje ulubione hity. Najpierw dobraliśmy kreacje i make up, a następnie przeszliśmy do najważniejszego, czyli doboru dodatków PILGRIM. Była to chyba najprzyjemniejsza czynność, jaką musieliśmy wykonać:) Zanurkowaliśmy w biżuterii i komponowaliśmy przeróżne zestawienia .

W asortymencie marki znajdują się bransolety, kolczyki, pierścionki i naszyjniki, biżuteria ręcznie malowana, posrebrzana oraz pozłacana, zdobiona kryształami i kamieniami półszlachetnymi.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.