W powiązaniu z trwającymi w Austrii i Szwajcarii Mistrzostwami UEFA EURO 2008 , Hyundai Motor Company - największy producent samochodów w Korei Południowej, wprowadził program EURO 2008 Before Service . W dn. 06-29.06 będzie on obecny w ośmiu miastach, w których rozgrywane są mecze.
Na stacjach oraz przy największych centrach handlowych pojawiły się darmowe centra serwisowe, gdzie zarówno właściciele samochodów Hyundai jak i innych marek mają możliwość dokonania kompleksowych przeglądów swoich aut. Hyundai wręcza także upominki oraz kupony, które mogą być wykorzystane u dilerów na całym kontynencie.
W darmowych punktach serwisowych potencjalni klienci mogą także obejrzeć nowe modele oraz odbyć jazdy testowe, co daje im możliwość zapoznania się z najwyższą jakością oferowaną przez Hyundaia.
Hyundai planuje rozwój kampanii Before Service w całej Europie, aby wykorzystać go do ulepszenia sieci serwisowej i wzmocnienia wizerunku firmy. Program serwisowy ma wnieść istotny wkład w zwiększenie sprzedaży i zapewnić Hyundaiowi silną pozycję wśród globalnych producentów samochodów.
Program Before Service który został wprowadzony przez Hyundaia na rynku koreańskim w 2006r jest w tej chwili obecny w Chinach, Indiach oraz Turcji i będzie poszerzany o kolejne kraje.
W przeciwieństwie do pasywnego Aftersales Service program Before Service dąży do dostarczenia klientowi poczucia bezpieczeństwa i zachęcenia do dokonywania prostych czynności serwisowych, mogących zapobiec w przyszłości większym usterkom, utrudniającym bezpieczną i komfortową jazdę.