Komputronik., czołowy polski dostawca sprzętu informatycznego oraz elektroniki użytkowej, wprowadza pakiety serwisowe do sprzedawanych przez firmę serwerów, które gwarantują bezpłatną naprawę serwera w ciągu 48 godzin. Klient może wybrać wersję usługi z naprawą w punkcie serwisowym Komputronik ProServer lub w swojej siedzibie.
Usługa dotyczy serwerów, jedno-, dwu- i wieloprocesorowych. Przy zgłoszeniu awarii w dni powszednie w godzinach od 9.00 do 17.00 gwarantowany czas reakcji nie przekracza czterech godzin. Wersje door-to-door przewidują bezpłatny transport do punktu serwisowego i z powrotem, w pakietach on-site naprawa następuje w siedzibie klienta. Czas naprawy wynosi maksymalnie 48 godzin licząc od dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego w przypadku pakietów door-to-door lub od zgłoszenia się ekipy serwisowej na miejscu w przypadku pakietów on-site.
Pakiety można kupić w ciągu 30 dni od daty zakupu serwera. Obowiązują one od chwili aktywacji przez cały okres trwania gwarancji.