Sava zdecydowanie na plus

http://www.sava-tires.si | 25/03/2009 08:03

Sava, jeden z wiodących w Europie Środkowej producentów opon, gruntownie zmodernizował swój asortyment opon do transportu drogowego w rozmiarze 22.5"

Nowe opony: Avant A3plus na oś sterującą, Orjak O3plus na oś napędową oraz Cargo C3plus na oś wleczoną zastępują sprawdzony asortyment opon Sava 22.5 , stosowanych na długich i regionalnych trasach. Opony zmodernizowano w celu dalszego zwiększenia osiągów i zmniejszenia kosztów eksploatacyjnych.

Najważniejsze udoskonalenia opon Sava Plus to zoptymalizowana geometria karkasu i nowe, asymetryczne grupy lamelek, zapewniające większą stabilność oraz mniejsze nagrzewanie się, a co za tym idzie większą trwałość opony. W oponach Orjak O3plus oraz Cargo C3plus zastosowano także nową mieszankę (wprowadzono krzemionkę) gumową bieżnika, zapewniającą wysoką odporność na zużycie.


Mocna konstrukcja i 5-żebrowy bieżnik Avant A3plus zapewnia jej wysokie przebiegi oraz równomierne zużycie, a budowa blokowa w rowkach centralnych zapewnia bardzo dobre hamowanie na mokrych nawierzchniach.
W Orjak A3plus zastosowano koncepcję 5 rowków z blokami zapewniającymi doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni, a szeroki bieżnik oraz częściowo zamknięty pas barkowy wpływa na wysokie przebiegi i równomierne zużycie opony.
Oponę Cargo C3plus charakteryzuje szeroki bieżnik
z 6 solidnymi żebrami, zapewniający doskonałe przebiegi, a także 5 rowków zygzakowych, dzięki której opona charakteryzuje się wysoką skutecznością hamowania na mokrych nawierzchniach.


Opony Avant A3plus oraz Orjak O3plus zapewniają przebieg dłuższy do 15% zarówno dla opon na oś sterującą, jak i napędową oraz zauważalnie lepszą trwałość, oferując także bardzo dobre pozostałe parametry.
Biorąc pod uwagę nowe parametry opona Avant A3plus na oś sterującą (oraz do autokarów na wszystkie osie), opona Orjak O3plus na osie napędowe oraz opona Cargo C3plus na osie przyczep są idealną propozycją na trasy dalekie i regionalne, gdyż zapewniają długie przebiegi, niski koszt za kilometr i w efekcie wyższą wydajność floty samochodowej powiedział Janusz Krupa, menedżer opon ciężarowych, rolniczych i przemysłowych w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Z uwagi na przeprowadzone zmiany konstrukcyjne nowe opony Sava plus nie powinny być montowane na tych samych osiach z oponami poprzedniej generacji.


W Polsce rusza właśnie sprzedaż opony Orjak O3plus w rozmiarze 315/80 R22.5. Sprzedaż pozostałych opon Sava Plus rozpocznie się w maju 2009 r


Galeria:

Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.