Skullcandy dla fanów piłki nożnej

informacja prasowa | 30/05/2014 15:05

Brazylijski Mundial zbliża się milowymi krokami. To wielka gratka dla kibiców tym bardziej, że przy okazji imprezy odbywa się szereg konkursów.

12 czerwca na stadion w Sao Paulo wybiegną ekipy Brazylii i Chorwacji, które zainaugurują Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2014. Wszystko wskazuje na to, że wśród 22 graczy znajdzie się Thiago Silva, ambasador marki Skullcandy. Wielbiciele talentu tego brazylijskiego defensora, mają niepowtarzalną okazją, żeby zostać posiadaczami specjalnej edycji słuchawek Thiago Silva Crusher. Wystarczy wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest aż 50 par słuchawek. Organizatorzy zabawy przygotowali specjalną aplikację, dostępną na portalu Facebook, z której mogą korzystać użytkownicy desktopów oraz ultarprzenośnych terminali, jest ona kompatybilna z systemami operacyjnymi iOS, Android oraz Windows.

Thiago Silva, kapitan reprezentacji Brazylii, zawsze przed rozpoczęciem każdego meczu wybiera stronę monety, którą wyrzuci sędzia. W podobną rolę wcielą się konkursowicze, uczestniczący w grze online „heads” or „skulls”. Gracz musi zgromadzić jak najwięcej monet #THIAGOS oraz wziąć udział w maksymalnie 50 aukcjach internetowych. Finał zabawy przewidziany jest na 12 czerwca.

To nie koniec niespodzianek przygotowanych przez markę Skullcandy dla wielbicieli footballu. Na półki sklepowe trafiły specjalne wersje słuchawek INK’D, Hesh, Uprock z nadrukami klubów piłkarskich oraz reprezentacji uczestniczących w zbliżającym się Mundialu. Pierwszy z wymienionych modeli dostępny jest w kilku wersjach – z logotypami klubów piłkarskich Chelsea Londyn, AC Milan, Olympique Marsylia i FC Barcelona lub reprezentacji  Francji, Niemiec. INK’D to ciekawa propozycja nie tylko dla kibiców śledzących zmagania piłkarzy przed telewizorem, ale również dla osób aktywnie spędzających wolny czas. Słuchawki wyposażone w 9 mm przetworniki oferujące krystalicznie czysty dźwięk. Szerokie pasmo przenoszenia 100-18 000Hz zapewnia bardzo dobrą słyszalność górnych oraz dolnych rejestrów. Specjalny kształt sprawia, że słuchawki doskonale dopasowują się do uszu. Wyróżnikiem INK’D jest nowoczesne, nietuzinkowe wzornictwo. Z kolei dla zwolenników słuchawek nausznych Skullcandy przygotowało dwa produkty. Model Uprock powinien zainteresować fanów Chelsea Londyn, Olympique Marsylia, FC Barcelona czy AC Milan oraz kibiców reprezentacji Francji i Niemiec. Słuchawki posiadają 40 mm przetworniki, cechują się ergonomicznym designem i wysoką jakością dźwięku Supreme Sound. Ofertę słuchawek Skullcandy dla fanów piłki nożnej uzupełnia model Hesh. W tym przypadku dostępne są takie same wersje tematyczne jak w modelach INK’D oraz Uprock. To słuchawki z 50 mm przetwornikami, zapewniającymi mocne i krystaliczne brzmienie, niezależnie od rodzaju słuchanej muzyki.

Cena słuchawek w Hama Polska

Słuchawki Skullcandy INK’D - 109,90 PLN.

Słuchawki Skullcandy Uprock – 169,90 PLN

Słuchawki Skullcandy Hesh – 339,90 PLN


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.

Nowość dostępna w sieciach:

Saturn

Media Markt