W połowie marca, sieć Focus Hotels wprowadza nową koncepcję gastronomiczną. Głównym założeniem zmian jest wprowadzenie ustandaryzowanej, jednakowej karty menu, która obowiązywać będzie we wszystkich obiektach sieci. Dodatkowo nowa kuchnia w hotelach Focus ma być szybka, przystępna cenowo i zarazem smaczna oraz elegancko podawana. Koszyk Focus, Żeberka XXL czy Czekoladowa Lawa – to tylko niektóre z proponowanych nowości kulinarnych.
W połowie marca 2013, w sieci Focus Hotels zagościła nowa koncepcja gastronomiczna. Wprowadzona zostaje nowa karta menu. Będzie ona teraz ujednolicona dla wszystkich obiektów z wyjątkiem Bydgoszczy, gdzie nie ma restauracji hotelowej. Karta będzie zawierała potrawy, które do tej pory klienci doceniali najbardziej.
Oprócz nowej karty menu w restauracjach, dodatkowo wprowadzona zostanie jej skrócona wersja, która dostępna będzie w pokojach dla gości. Dzięki temu, w każdej chwili w godzinach otwarcia restauracji mogli będzie można zamówić wybrane danie do pokoju. Nie będzie to typowy room service, bowiem gość wcześniej powiadomiony, sam będzie odbierał zamówioną potrawę z restauracji.
- Specjalnie z tej okazji zrobiliśmy profesjonalną sesję zdjęciową naszych dań. Wszystko po to, aby dokładnie odwzorować rzeczywisty wygląd serwowanych potraw. Wierzymy, że będzie to ułatwieniem dla gości składających zamówienia a także przełoży się na większą sprzedaż - mówi Anna Cristescu, Kierownik Marketingu Sieci Focus Hotels.
Oprócz nowej oferty dań, sieć zamierza wprowadzić również nową kartę win a zarazem przyjąć nowatorskie podejście do sprzedaży tego trunku.
- Chcemy aby Goście nie sugerowali się ceną przy wyborze wina bardziej tym, na co w danej chwili mają ochotę. W wyniku tego postanowiliśmy, że każda butelka będzie w tej same cenie 49 złotych. Proponujemy w ofercie kilka różnych szczepów, które nie będą się powtarzały – mówi Farid Belkhodja, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu Focus Hotels.
W karcie królować będą przystawki np. Koszyk Focus czy Chrupiące Skrzydełka, oraz sałatki i steki. Dodatkowo, goście będą mogli liczyć na wybór dodatków oraz deserów takich jak Czekoladowa Lawa czy też tarta cytrynowa.
- Zależy nam aby nasza kuchnia była szybka i smaczna ale niezbyt skomplikowana i nienaturalnie wyszukana. Wprowadzając jednakową kartę we wszystkich hotelach, chcemy budować świadomość marki Focus i wysokich standardów jakie świadczymy, mimo pozycjonowania się jako sieć ekonomiczna. Nowa koncepcja jest wynikiem analizy preferencji kulinarnych naszych dotychczasowych gości, którą wykonaliśmy - dodaje Farid Belkhodja.