Kolekcja Boutique marki Simple

Simple | 11/01/2013 16:01

Wieczorowa kolekcja Simple Creative Creative Products zaprojektowana przez Lidię Kalitę jest niezwykle kobieca i seksowna. Jej mottem został cytat Stendhala "Only great mind can afford Simple style".

Kolekcja nawiązuje do klasycznych sylwetek z lat 50-tych, ale uszyta jest z bardzo nowoczesnych, czasem nawet technicznych tkanin. To kontrastowe zestawienie nowoczesności z klasyką jest bardzo bliskie autorce kolekcji. Jak mówi: "Christian Dior jest moim mistrzem, ale żyjemy w XXI wieku, a to stawia przed kobietami zupełnie nowe wyzwania.

W nowych projektach Lidia Kalita nawiązuje do stworzonej przez niego sylwetki - talia osy, krągłe biodra i spódnice sięgające połowy łydki. Wieczorowe sukienki Simple CP mają gorsetowe góry i rozkloszowane spódnice albo są bardzo wąskie z baskinką w talii. Koronki też nie są klasyczne to jedynie złudzenie, tkaniny są nadrukowane lub wycinane w ich kształt.
Dominujące kolory to czerń i ecru. Jest jeszcze srebro i to bardzo błyszczące, także w wersji skórzanej. W tym sezonie skóra na wieczór jest bardzo modna i to właśnie w takiej wersji wieczorowych sukienek. Całość uzupełniają torebki z długimi frędzlami i brokatowe pantofle na wysokich obcasach. Do gorsetowych sukienek obowiązkowym dodatkiem są, zastępujące biżuterię, skórzane kołnierzyki.

Lidia Kalita, zapytana o motto kolekcji, odpowiada: Myśl Stendhala to właściwie filozofia naszej marki, umieściłam ją na metkach, by ośmielić kobiety do wybierania rzeczy prostych także na wieczór . Kolekcja Simple pozbawiona jest zbędnych ozdób. To co się w niej liczy to odpowiednio podkreślona sylwetka, nowoczesne tkaniny i efektowne dodatki.


Galeria:

Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.