Samsung wprowadza oficjalną aplikację Chelsea FC dla smartfonów z systemem bada i Android

Samsung | 29/02/2012 14:02

Samsung Electronics Co. Ltd., globalny lider w dziedzinie elektroniki użytkowej oraz sponsor klubu piłkarskiego Chelsea, z przyjemnością informuje, że jest już dostępna oficjalna aplikacja Chelsea FC w wersji dla systemów operacyjnych bada i Android.

Aplikacja została opracowana w ramach długofalowego partnerstwa między firmą a klubem piłkarskim Chelsea i oferuje fanom szersze podejście do rozrywki futbolowej.

Bezpłatną aplikację można pobrać w 122 krajach pod adresem www.samsungapps.com, a do maja 2012 r. będzie ona dostępna wyłącznie w usłudze Samsung Apps.

Oficjalna aplikacja Chelsea FC zapewni fanom lepszy dostęp do bieżących informacji i materiałów z meczów rozgrywanych w Barclays Premier League, Pucharze Anglii, Pucharze Ligi Angielskiej oraz Lidze Mistrzów UEFA.

Kluczowe funkcje aplikacji:

Codzienne materiały wideo
Mecze na żywo komentarz tekstowy, składy drużyn, statystyki i wyniki aktualizowane w czasie rzeczywistym
Imprezy sportowe z możliwością dodawania imprez bezpośrednio do kalendarza
Wyniki meczów i tabela ligi
Profile graczy
Bieżące informacje i historia klubu
My Chelsea ulubione treści zgromadzone w jednym miejscu
Tapety i wykresy

Ponadto abonenci Chelsea TV uzyskają ekskluzywny dostęp do najciekawszych momentów meczu, komentarza audio na żywo oraz specjalnych wideoklipów.

Sunny Hwang, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu sportowego w Samsung Electronics, powiedział: Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować oficjalną aplikację Chelsea FC fanom piłki nożnej. Jest to cenna inicjatywa, w ramach której sponsor i klub wspólnie przybliżają fanów do sportu. Wykorzystując swoje inteligentne technologie, Samsung będzie nadal wzbogacał wrażenia fanów i rozniecał ich pasje, co stanowi podstawowy cel naszego sponsoringu .

Jerry Newman, dyrektor ds. marketingu cyfrowego i relacji z klientami w Chelsea Football Club, powiedział: Chelsea FC i Samsung wciąż wyznaczają nowe standardy sponsoringu sportowego. Opracowywanie platform, które pozwalają zacieśnić relacje z fanami Chelsea na całym świecie, jest zasadniczym elementem naszej strategii, więc bardzo cieszymy się, że Samsung podziela tę wizję .

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.samsungapps.com oraz na stronie Samsung Apps na Facebooku: http://www.facebook.com/SamsungApps.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.