Sony Xperia S przekracza granice wyobraźni

Sony Ericsson | 24/02/2012 16:02

Xperia S, pierwszy smartfon od Sony, proponuje nową filozofię wzornictwa, opartą na zasadzie humanocentryzmu, stawiającą w centrum zainteresowania człowieka, jego przyszłe pragnienia. Filozofia ta przekładając się na konkretny produkt smartfon Xperia S aktywizuje wszystkie zmysły, przemawiając zarówno do emocji, jak i intelektu.


Budowa tego niezwykłego smartfonu wyróżnia się minimalistycznym designem, gdzie nadmiar formy został usunięty, by stworzyć prostą i nowoczesną bryłę, wyrazistą w swej wymowie. Element przezroczysty u podstawy tworzy sylwetkę ikony akcentującą linię ekranu HD Reality Display. Dodatkowo element ten zapewnia wyjątkowy efekt wizualny poprzez podświetlenie oraz integruje w sobie elementy anteny.


Część tylna smartfonu jest lekko zaokrąglona, dzięki czemu naturalnie dostosowuje się do kształtu dłoni. Kształt Xperii S precyzyjnie dopracowano pod względem ergonomicznym, a zastosowanie matowej obudowy chroni smartfon przed pozostawaniem odcisków palców i zabrudzeniami, co zapewnia długotrwały estetyczny wygląd.


Interfejs użytkownika


Interfejs smartfonu Xperia S został zmieniony pod kątem designu tak, by pasować do minimalistycznej wizji obudowy. Zmodyfikowano ruchome tło ekranu podstawowego na bardziej kolorowy strumień, który podkreśla jakość wyświetlacza HD Reality Display i moc procesora Dual Core (o podwójnym rdzeniu). Specjalnie dla rozdzielczości HD zaprojektowano ponad 1000 ikon i czcionkę, która pozwala na doskonały odczyt. Interfejs możemy dopasować do swoich upodobań i stylu, poprzez zmiany tła i koloru kluczowego.


Thomas Waldner, Dział Creative Product Design, Sony Ericsson


Zanim zabierzemy się za tworzenie designu produktu, musimy pojąć otaczający nas świat; dominujące trendy społeczne, polityczne i makroekonomiczne.


Poznawanie świata wokół nas nazywamy Inteligencją Designu
Alexander Sjöstedt, Dział Creative Product Design, Sony Ericsson


Projektujemy produkt dostarczający nowe wrażenia, poszerzający doświadczenia naszą pracą jest uczynić go zrozumiałym, przyjemnym i dostarczającym rozrywki.


Zdjęcia i kolory dają ogólne wyobrażenie o produktach i mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu.
Zastrzega się możliwość błędów w opisach na stronie WWW.